4 september 2009

Nya vägar

Det här är mitt 66:e inlägg. Och nu är det dags att vila från detta. Idéerna är långt ifrån slut, det känns som att jag har hur mycket som helst att berätta.

Jag har några trogna läsare - tack för att just du har tagit dig tid och för att du delar min värld.

Nu väntar annat, åtminstone ett tag. Jag har en examinationsuppgift att slutföra i en kurs. Sedan ska jag prova att hoppa. Våga ta steget mot att skriva det jag egentligen vill skriva. Måste skriva.

Jag kommer säkert tillbaka hit, om språnget tar slut i en duns eller om jag mellanlandar på en mjuk gren någonstans. Om det blir så, är du den första som får veta.

5 kommentarer:

  1. väntar alltid att höra ifrån dig min vän. Trevligt att läsa dina tankar.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att sakna att läsa dina underbara tips om både stort och smått i livet, men jag får iaf lite av det genom vår kära bokklubb.

    Hoppas du landar mjukt på en härligt grönskande gren

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jag kommer så klart att sakna dig här, men så har jag ju möjligheten att träffa dig varje dag på jobbet. Där trivs jag bäst, men när du kommer tillbaka igen så kommer jag att glädjas!

    Mia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Du vet inte vem jag är, men jag har just upptäckt din blogg. Den skapade värme och goda tankar som berikade mig. Jag hoppas du kommer tillbaka. Då kommer jag igen.

    Ulrica

    SvaraRadera
  5. Sarah! Din lilla "Goding", jag väntar spänt på att du snart är åter med dina fantastiska tankar som ger oss andra medmänniskor något att fundera över. Bamsekramis så länge.
    Benny

    SvaraRadera