4 augusti 2009

Avbrott

Jag tänkte ägna ett par timmar åt min blogg, det brukar vara angenämt och ibland blir jag riktigt nöjd. Som vanligt innan jag börjar kollar jag av min iGoogle-sida för att vara uppdaterad. Och där har jag min vän Linas blogg. Det jag läser där får mig att aldrig vilja skriva en rad till. Det kommer jag att göra ändå, om ett par dagar. Men nu blir det en paus. På torsdag kommer ett nytt inlägg.

Idag får ni bara tipset att ta en paus när ni behöver det. Det gör jag nu.

http://linatroeng.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. det gör ont ont ont, nu känner jag inte dom men dig, känner för dom och än mer för dig. 1000 kramar

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig. Jag följer också Linas blogg nu. Behöver det även om jag inte känner henne. Kram på dig och välkommen tillbaka när du har ork och kraft att säga något.

    SvaraRadera